Fokus

Fascineras över att det går att vara ruskigt produktiv och beta av en mängd saker från ”the list of things to do” men att listan trots detta ändå alltid tycks bli längre.. galet!

Gårdagen var riktigt härlig. Började dagen med en liten löprunda med Chia, droppade henne på dagis och begav mig till gymmet med Lotta. Fick därefter klart en del jobbgrejer, planerade färdigt inför torsdag och läste en hel del intressanta artiklar + en galet rolig kuriosa skrivelse! ;) Kvällen spenderades på IKSU med Cykel55 följt av Bodycombat. Älskar verkligen BC passen!

Fick höra av en härlig kollega nu på morgonen att en av mina bästa egenskaper är att jag inte tar skit utan istället lyckas rikta min koncentration och energi mot annat! Har inte riktigt tänkt på det innan men det stämmer nog ganska bra. Jag har ju trots allt varit med om en hel del skit det senaste året men ändå lyckats vara ruskigt produktiv på jobbet, börjat träna mer än någonsin både mig själv och hunden samt att jag alltid har tid för mina underbara vänner. Jag är fast besluten över att inte låta en massa elände påverka mig i mitt arbete, min träning eller mitt övriga privatliv! Jag tror jag har förmågan att blockera vissa tankar och viss negativitet som försöker trycka ner mig och istället fokusera än mer på någonting annat, någonting roligt som ger mig något positivt tillbaka! 

Nu är det fullt fokus på att få ihop mina rapporter inför deadline+försöka få ihop presentationen till konferensen i Portugal...
___________________________________________
Some are scared to fly so high
Well this is how we have to try
Have no envy and no fear


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback