Midsommar på Lundsberg 2.0

Midsommar har sannerligen varit helt underbar! Fredagen började med tjej-roadtrip mot de värmländska skogarna! Väl på plats började aktiviterna att hagla direkt. Lagtävlingar, middagar, fest och roligheter med 49 andra galningar! Lovely!  :)


Peter och Johanna njuter av att vara på plats!


Jag och syster redo för midsommarbuffé!


Midsommarbuffé!


Mina trevliga bordsherrar; Bohm och Lars

Söta Joppe och jag börjar se rätt glada ut ;)


Jag och Sebbe

Syster, Erik och Märtis

Bra fart på dansgolvet!



Lördagsaktiviteter


Lunch: Grillad hamburgare

My girls!


Brudarna!

Alla uppklädda och läckra!

Cosmopolitan! :)

Några i det vinnande laget



Mina söta lagkamrater Camilla och Jill


Mera dans! :)

Mr toastmaster


Söndagen spenderades på bryggan innan bilen styrde mot Stockholm igen!

Tack alla gamla och nya vänner för en helt magisk helg!!! Jag längtar redan till Lundsberg 3.0 :)
____________________________________


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni saknade juh blondinen i gänget... :( ååh så jag önskat jag kunnat vara med er i helgen! Ni ser iaf ut att ha haft det grymt roligt. Är du hemma i Umeå nu igen? Nästa år då jäklar.. Puss

Postat av: Elin

åhhh raring du var sannerligen saknad (och är i allmänhet oxå)!! Nästa år kommer bli galet bra! :)Ser ut som att du oxå hade en mysig midsommar på andra sidan! puss och kram

2010-06-28 @ 13:52:21
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback