Porto

En liten resume i bilder och text över underbara Porto!

Torsdagen: landade rätt sent och åkte direkt till registreringen där det vankades snittar och vad än du ville dricka. Därefter blev det middag vid vattnet med grabbarna från Uppsala.

Fredag: Konferens, mat (dessert buffén va inte att leka med), mingel, dryck och intressanta föredrag. Kvällen bestod av rundvandring på Taylors (port-vin tillverkare) med fantastisk vy över staden. Mingel med mycket trevliga och intressanta människor och en sen hemfärd.


Taylors vinkällare


Sofia och Philip vid Taylors


Svensk-gänget under galamiddagen!

Lördag: Konferens, mera mat, mingel och föredrag. Höll min presentation också vilket gick galant! Kvällen spenderades med båttur följt av middag på stranden och utgång på ett lokalt disco. Mycket trevligt. Kom dock hem först kl 7 på morgonen!


Båttur


Båttur

Solnedgång vid stranden under middagen

Söndag: Sightseeing med Sofia och Philip, port-vins provining och middag framför brasilien matchen.

En spårvagn (varsågod Dappe)


Philip beundrar utsikten


Lite smått brant åt alla håll och kanter.

Måndag: Sightseeing med Philip, Portugal matchen och hemfärd.

Porto hamnen


Världens vackraste bokaffär!


Kom hem till syster och Johanna i natt vid 01-tiden efter en helt fantastiskt härlig långhelg i Porto, Portugal! Konferensen var galet bra! Vet inte riktigt hur jag lyckas men på något vis har jag fått enormt viktiga och bra kontakter som tagit mig under deras vingars beskydd!! De kontakter jag skapat under denna resa kan komma att vara helt ovärderliga! Får bara hoppas att allt verkligen blir av! Staterna here I come! ;)
________________________________
If you can dream it, you can do it!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så jäkla nice! Snyggt jobbat!!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback