Precis som Sherlock

Kan inte förstå hur snabbt tiden går, det är fasen redan fredag igen! Får hoppas vädret håller i sig så jag får massor med sol hela helgen. Imorgon står ett härligt benpass följt av Diplomeringsbal för våra studenter på agendan! Ska bli riktigt trevligt! Synd bara att jag missar en mysig och rolig grillning ute på Umedalen… men det kommer säkerligen fler tillfällen!

Leker Sherlock Holmes på jobbet idag och försöker klura ut huruvida jag omkodade bara ena tabellen eller om jag gjorde lika i de andra. Det är tidsödande och frustrerande men samtidigt väldigt spännande. Kan analyserna helt plötsligt bli annorlunda??!

Ser fram emot att hämta vovven och bege mig ut på en liten löprunda i solen! Ska bli grymt skönt!

______________________________________
Always expect the unexpected


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback