SATC2

Efter en riktigt härlig sovmorgon igår tog jag jobbgrejer och Chia med mig till parken för lite läsning i solen! Känns som att det var precis vad jag behövde! Tror dessutom att en av mina artiklar faktiskt börjar bli färdig!

 

Mötte senare upp tjejerna på ön för lite hundträning. Chia blev som tokig när hon såg vart vi var på väg och när hon insåg att vi äntligen skulle bege oss ut på agilitybanan igen! Hon är verkligen galet duktig! Alla hinder satt fortfarande som en smäck men hon blev trött väldigt fort! Måste åka ut och hoppa lite mer inom kort! Vi följde upp träningen med att se SATC2. Riktigt rolig film, precis som SATC alltid är!

 

Nu är det bara ett par intensiva veckor kvar innan konferensen i Portugal. Ska bli riktigt kul. Fick schemat för konferensen och jag presenterar sista dagen sist av alla i mitt track. Känns ganska bra ändå, då hinner jag ju se hur det faktiskt går till men samtidigt känns det lite tungt att behöva vänta så länge! Efter Portugal är det ju midsommar som även detta år spenderas i Värmland! Mys! Är riktigt taggad och det verkar alla andra vara också! Roadtrip med brudarna, fotboll, fest, massa härligt folk, bastu, bad, midsommar, havskajak, god mat och god dryck. Helt klart upplagt för succé!

______________________________________________________
if I have to ... I can do anything!
I am strong (strong) I am invincible (invincible)
I am woman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback