Sommar!

Första sommardagen är här och vädret är alldeles strålande. Ibland är det inte roligt med kontorsjobb! Fick i alla fall känna lite på solen när jag skuttade över till sjukan för lite lunch med älskade Emma!

Stegtävlingen på jobbet är avslutad och segrande lag blev ju självklart mitt lag! Jag lyckades gå mer än alla andra och till och med mer än vad mina två lagkamrater gjorde tillsammans! Härligt!! Nej, jag är inte alls tävlingsinriktad! Hahaha På måndag blir det i alla fall lunch och prisutdelning!

Fick till ett riktigt bra träningspass med Lottis på IKSU följt av en liten löptur med Chia! Riktigt härligt men nu är kroppen lite slut!

___________________________________________
Dancing the whole way home

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback