Nära nu.....

Med Tommy och Agneta på besök har tempot som vanligt varit galet högt i veckan! Hann knappt hem för att hänga av mig kavajen och byta ut pumpsen mot mer agilityvänliga skor i måndags. : ) Måndagen följdes upp av middag och Streetdance 3D på bio. Helt enormt vad jag saknar dansen! Är ruskigt sugen på att gå någon rolig kurs men frågan är ju hur och när jag skall ha tid med det.. hinner ju inte ens med allt annat jag vill göra just nu! Life is good! :) Jobbigt bara då jag på något vis av någon anledning ibland får dåligt samvete för det jag inte hinner....

Nu är det verkligen sista rycket innan Portugal!! Ikväll styr bilen hem till mor och far och imorgon lyfter planet mot sydligare breddgrader! Är verkligen galet taggad men samtidigt lite nervös inför konferensen eftersom jag fortfarande inte hunnit slänga ihop min presentation! Men det fixar jag ikväll eller imorgon under resans gång! Avrapporteringen börjar iaf arta sig så efter midsommar kan jag nog, förhoppningsvis, äntligen ta det lite lugnare! Men egentligen, vem försöker jag lura?! Jag klarar inte av att ta det lugnt! hahaha.

Ska i alla fall bli galet härligt att komma bort från allt ett tag! Verkligen välbehövligt! Får hoppas det finns lite tid över till att sola och se sig omkring i Porto också så jag inte sitter instängd på konferensen hela dagarna!

________________________________________________________________
If I have to, I can do anything!!
I am strong, 
I am invinsible,
I am woman!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback