Bra skrivardag!

Har haft en mycket härlig och bra skrivardag! Känns som att första artikeln verkligen börjar ta form och att jag kommit igång med andra också! Mycket bra!

IKSU med Lotta och långpromenader har jag hunnit med idag också! Var även förbi Emma för sen lunch, skitsnack och en massa skratt! Den tösen är ju för underbar! :)

Blir just nu helt snurrig av mig själv och mina tankar. Varför har jag ett sådant behov av att veta allt?! Ibland kanske det är bättre att vara lyckligt ovetandes istället för olyckligt vetandes?! Samtidigt vet jag inte hur jag skall värdera saker och ting om jag inte har så mycket kunskap som jag kan få. Ställer mig frågan, "skulle kunskapen om det ena eller det andra göra någon skillnad? Är det något av alternativ som du föredrar?" och jag kan fasen inte svara. Så varför känner jag att jag måste få veta?! Försöker slå bort tankarna men de håller sig ändå kvar.. ibland blir jag helt enkelt galen på mig själv!

____________________________________
Talkin´smooth!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback