Don´t worry, be happy!

Att vara glad och se positivt på saker och ting verkar inte alltid vara helt okej i dagens samhälle. Genast ter du dig oseriös i andras ögon och det verkar som att det går alldeles för enkelt för dig, så det är klart att något måste vara fel! Jag förstår verkligen inte denna mentalitet! Oavsett hur tungt saker och ting ter sig, så vägrar jag låta mig nedslås, jag vägrar ge bort mitt skratt och min förhoppning om att det kommer bli bättre med tiden! JAg skämtar hellre om eländet än att låta mig brytas ned.

Andra kanske sluter sig i sig själv och stänger in sig, vilket är helt okej även det. Men snälla låt MIG le, låt MIG skratta och vara positiv trots allt elände! Det är mitt sätt att bearbeta, fokusera och orka bolla allting samtiigt! Utan glädje, vad har vi egentligen då?? Vi är alla ansvariga för vårt eget liv, och vi väljer själva hur vi vill spendera det. Jag väljer att spendera det i en positiv anda och med ett leende på mina läppar!

________________________________________________
Det är så många som vill ta en ner på jorden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback