It aint me babe!

Tog en härlig kvällspromis med Malin och hundarna. Den tjejen gör mig verkligen alltid på så oerhört glatt humör! Massa tokigheter, galna idéer och många skratt! Vad mer behövs?? Thank you darling!  

Lyckades somnade sittandes i soffan med datorn i knät igår! aj aj vad ont jag har i nacken idag! Skönt att jag får massage idag iallafall! ;)

Drömmen väckte mig med ett ryck mitt i natten. Hasade mig till sängen och gjorde ett försök till att somna om, dock utan lycka! Är galet trött nu för tiden vill jag lova! Måste försöka få ordentlig sömn inom kort! Kanske måste åka iväg igen?! Ser verkligen fram emot påsken!!! Så underbart det skall bli!
____________________________________
But it aint me babe
No no no, it aint me babe
It aint me you're looking for… babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback