Känslorna utanpå

Kommer på mig själv att gång på gång. Varför ska jag alltid surra så förbaskat?! Varför har jag alltid alla mina känslor utanpå?! När det gäller mig själv är jag galet dålig på att hålla någonting hemligt. Förstår inte hur det kan komma sig då jag är förbaskat bra på att hålla andras hemligheter. Berätta något för mig och det stannar hos mig till döden. Varför kan jag inte göra det för mig själv?

I och för sig tror jag att jag mår bättre än människor som stänger allting inne och aldrig visar vad de egentligen känner, tycker och tänker. Jag tror att en människa aldrig kan bli riktigt lycklig förrän personen har kontakt med sig själv och sina känslor. Att stå stadigt på jorden, stå för sina ord och att stå för sina handlingar det tror jag är väldigt viktigt för att kunna vara genuint lycklig. Dock kanske det inte alltid är nödvändigt att berätta precis allt jag tycker och tänker! Tror att jag är väldigt lätt att missuppfatta på grund av att jag säger a men kanske inte alltid b eftersom jag kommer på att jag inte egentligen behöver berätta hela storyn... Sen tror jag att jag missuppfattas ganska många gånger också på grund av att jag är väldigt glad, intresserad av människor och omtänksam av naturen.

_____________________________
Allt är inte alltid som det verkar!

Kommentarer
Postat av: Ally

vännen förstår vad du menar är inte så heller så bra på att vara tyst fast här träffar jag inte så många så ofta det är mest kollegorna och de pratar lika mkt som jag så då blir jag tyst. det var mysigt att prata med dig häromdagen saknar dig! känner mig dålig som fortfarnde inte hälsat på dig i din nya lya i umeå vi får se till at boka in något fram till våren ler kram

Postat av: Elin

åh hjärtat mitt! Ja vi är lika när det gäller detta! Det var verkligen mysigt att surra ikapp lite i helgen! Saknar dig väldigt mycket. Skulle vara helt underbart om du kom hit snart! Puss söt!

2010-03-10 @ 08:43:55
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback