Mycket intressant dag...

Har haft en ruskigt härlig och intressant dag. Började med en olydig hund som gav lite extra energi på IKSU! Följde upp detta med lite jobb och ett mycket intressant lunchmöte. Kan bli riktigt kul det där! Möte med prefekten och lite surr med L innan det va dags för sjukgymnasten. Galet skönt idag men min skalle verkade inte riktigt acceptera nålarna idag. Pjong sa det bara flera gånger så sköts de små nålarna ut som raketer på golvet! Har inte riktigt plats för nålar i mitt huvud just nu... det är occuperat av för mycket annat! ;)

På väg till Emma höll jag fasen på att köra ner i diket på grund av att koncentrationen blev lite sviktande då ögonen fann något betydligt trevligare att fästa blicken på än vägen. Klarade mig, som tur var, iallafall ifrån att köra ner i diket! :)

_________________________________
Sweet as candy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback