Sköna söndag!

Hade en ruskigt härlig kväll igår med Marie! God middag, vin och lite drinkar + en massa surr! Skönt att komma ikapp efter dessa månader! Skulle ut på Rex men kön kändes inte så kul i regnet så Allstar blev målet! Riktigt bra musik och mycket trevligt sällskap! :)

Söndag och jag har avklarat ett biceps/triceps pass på IKSU med PT Ekman. Måste säga att jag bara älskar Celsius! Det gör en oerhöt pigg och alert! Måste inhandla lite fler inför veckans träningar och innan vi drar till fjällen! :)  

Är oerhört glad över alla fina människor som jag har i min närhet! Ni betyder oerhört mycket för mig! Tack för att ni finns, bryr er och är så underbara! :)

____________________________________
- Don´t be a dog!  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback