Skruttmorgon!

Dagen började då verkligen inte bra! Mardrömmen vägrar släppa sitt grepp igen! Det som var så skönt att slippa den ett tag men nu verkar den vara tillbaka för att stanna! Suck! Kom dessutom ut i köket och upptäckte att disken inte var gjord. Så typiskt! Har börjat vänja mig vid att disken alltid är diskad på morgonen... Väl på väg till dagis och jobbet lyckades jag bryta av nyckeln i cykellåset...gaah! Måste på något vis få upp eländet så jag kan cykla i det härliga vårvädret! Känns så drygt att ta bilen till och från dagis och jobb. Kanske måste ta mig till ok ikväll och se lite lagomt hjälplös ut?! Brukar juh fungera! ;)

Nej, dags att skaka av sig den tråkiga morgonen och hugga tag i artikelskrivandet!!
______________________________________________
I don´t like it but I guess things happen that way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback