Sömnlös natt...

Rackarns oxå! Den hemska drömmen var tillbaka i natt och stökade till min sömn. Jag som trodde jag skulle slippa den nu, har ju ändå gått rätt lång tid sen sist jag drömde den. Galet irriterande!

Efter en ruskigt intensiv period har jag idag varit lite halv-ledig. Jobbade på imorse samtidigt som jag fixade tvätt och bakade limpa. Mums! Sen blev det en mycket trevlig lunch med Emma och Kicke. Ska nu göra mig iordning för en fika med Lina. Galet längesen jag träffade henne så det ska bli riktigt kul!

Står i valet och kvalet.. förstår inte att jag ibland har så galet svårt att bestämma mig! Vrider, vänder och analyserar de olika alternativen för att försöka förutse output... men det är helt omöjligt. suck! Ibland önskar jag verkligen att jag var en sån som inte tänkte alls utan bara gick på impuls!
_______________________________
This is my life, my friend!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback