Sponsrad

Galet intensiv och produktiv dag. Har ont i skallebangen nu vill jag lova! Det händer balet mycket med jobbet just nu så det känns kul och inspirerande samtidigt som jag är helt slut. Glömde mobilen hemma idag (INTE BRA!), åkte direkt för att hämta Chia för promenix och sedan till IKSU för ett pass med Lotta. Upptäckte på väg därifrån att sötaste Emma hört av sig med lite probs. Mötte självfallet upp en trött tös och hjälpte henne att flytta in på hotellet. Myste med lite fika också innan det var dags att bege sig.

Hann svänga förbi lagledaren för draghundslaget också och fick med mig en hel påse med massa snygga och bra grejer! I påsen fanns ett riktigt snyggt täcke till Chia, en Craft-jacka som matchar Chias täcke (sponsorerna syns riktigt snyggt på båda chias täcke och min jacka), en vindväst, t-shirt, koppel, vattenflaska och nyckelband. Fick även tidigare två 20kg säckar med ProPlan Performance foder. Kommer vara galet snygga tillsammans nu när vi matchar så fint! Sjukt proffsigt ser det ju ut oxå! :) Fasen vad underbart det är att vara sponsrad! :)


Chia fick ett galet snyggt och bra täcke.



Mattes saker! :)
________________________________________________
Let me be myself so I can shine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback