Härliga helgen

Ännu en mycket härlig helg lider mot sitt slut! I fredags blev det en sväng till Emma följt av långpromis med hundarna och mys framför brasan!

Lördag betydde benpass på IKSU och utflykt i det underbara vårvädret med Lotta, Maria, Malin + 7 hundar. På kvällen blev det middag med kollegan Malin. Plankstek och cheescake svängde jag ihop och till det lite bubbel! :)


Varmchoklad! :)


Maria, Malin och Lotta + nåra av hundarna.


Malin

Denna dag har spenderats ute i solen med hundarna och på sjukan med Emma. Fika och sen en liten titt på lilla miraklet. En liten pojke på 617g. Helt faccinerande hur starka de små liven är ändå! Helt underbart söt! Hann även träffa Camilla och Linda en sväng också innan det var dags att möta upp Lotta på IKSU. Grymt härligt att träffa dessa underbara människor igen, trots att det bara blev en kortis. Det var väldigt längesen nu men ändå känns det precis som då. Lovely! Ser fram emot nästa tillfälle!


Töserna mina på långpromis i solen

Nu väntar jag på att familjen Pärson skall komma hem så jag får överlämna hund och hem.
________________________________
Time of my life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback