Underbart!

Helt slut i kropp och knopp efter dessa dagar. Idag fick jag iväg delstudie 2 så snart får jag in än mer data att jobba med! Har kört en hel del tester på förstudien dessa dagar så jag är definitivt redo för allt data! :) Har kommit igång rätt bra med även artikel nr2 nu. Har gjort första körningarna men måste nu lägga extra mycket krut på skrivandet av både den och den första artikeln. Whiii! Det går bra nu! :)

Glömde berätta om mitt och Lottas "fynd" igår... hualien vad äckligt! Hittade ett djurkadaver i i20 skogen. Huvudet var intakt så även ett ben, i övrigt fanns bara lite ben och tussar med päls. Såg ut som ett rådjurs-huvud men ren-päls.. hmzz.. Frågan är ju: Vad är det för djur som fällt och käkat upp den? Lottade fotade vårt "find" så jag hoppas hon lägger upp bilder på hennes blogg.. ska länka då iaf!
@Lotta, JA, detta är en liten pik ;)

Efter afro-pass på IKSU, där jag trevligt nog av en slump stötte ihop med Linn, och myspromis med Malin och Leo har jag nu hamnat helt utslagen i soffan. Skönt! Saker och ting börjar falla på plats så nu ser jag sannerligen fram emot vad jag tror blir en helt fantastisk helg!! Whiii! Precis vad jag behöver! :)
_______________________________________________________________________
We never touch people so lightly that we do not leave a trace - Peggy Tabor Millin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback