Börjar bli dags...

Efter ännu en lång jobbdag + promis med lill-sötrumpan myser vi nu ett litet tag innan det är dags att hälsa på Emma. Chia har kurat ihop sig i mitt knä vilket kan se lite roligt ut då hon egentligen inte riktigt får plats där haha. Sötrumpan!

Kan inte förstå att det redan är mitten på mars! Måste lämna in bilen pronto och boka in besiktning. Hua! Imorgon får bli dagen för att ta tag i alla saker jag har skjutit åt sidan pga för mycket jobb, stress och sådant! Säger mig detta alltför många gånger (speciellt dagen efter att jag hängt lite med min kloka och underbara vän Malin) men nu är det fasen dags att skärpa sig lite. Jag ska försöka jobba och stressa lite mindre. Lättare sagt än gjort men denna helg blir iallafall en bra start! MYS!!
__________________________________
Erase and rewind!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback