Get Rhythm!

Ruskigt härlig och rolig kväll igår! Middagen på Allstar var helt fantastiskt gott! Åkte vidare till Lotta för lite drinkar och skumpa innan det var dags att bege sig ut på Allstar igen! En riktigt rolig utekväll med massa "kändisar". Me like!

Förstår ibland inte hur människor tänker. Dags för samhället och alla i det att "step up" och ta sitt ansvar! Jag tror att allla blir sämre och sämre på att verkligen inse sitt eget ansvar i saker och ting samt att inse hur det du gör påverkar saker och ting. Det går inte att slänga ur sig vad som helst och sedan ändå förvänta sig att allt skall bli som vanligt, att allt skall glömmas och förlåtas utan vidare. Det verkar alltför lätt att lägga över skuld för saker och ting på andra istället för att ta ansvar för sitt eget agerande. Tror att det som saknas framför allt är förmågan att tänka först och tala samt agera sen. Det finns så många exempel både i media och i min direkta närhet som tyder på detta. Vuxna människor borde kunna förstå bättre!

Idag väntar benpass på IKSU, långpromis och träning med vovven, middag och mys med Marie och en galen afton! Galet taggad! :)
_____________________________________________
Get Rhythm!


Kommentarer
Postat av: Lina

hello fina! hur star det till, antar du langtar till sthlm och tjejerna.. :) horru du, jag undrar om du vet hur man andrar headern pa bloggen..jag vill andra min men har absolut ingen aning om hur jag ska gora! :O har sett att du brukar andra ibland, om du har ngt proffs sa kan du juh tipsa mig.. :P



skot om dig.

Kram

Postat av: Anonym

hej raring! Här i Umeå är det fin fint! Dock myckt snö och slask! Klart jag längtar till stockholm och tjejerna! Antar att du gör detsamma?! Saknar dig tösen!



Är ruskigt dålig på det jag oxå men har provat mig fram.. gå in under design och sedan in i stilmallen och där ändrar du bilden... du måste först ha gjort headerna och sparat den som bild i arkivet.. sen är det bara att klistra in länken i stilmallen! :)



sköt om dig gumman! kramar

2010-03-28 @ 17:22:37
Postat av: Anonym

Håller med dig fullständigt! Vuxna människor borde kunna ta ansvar för sitt eget handlande... tyvärr är det inte alltid så.



Du är helt fantastisk ska du veta!

2010-03-28 @ 23:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback