Whiiii!

Fortfarande ingen mardröm! Känner mig fri! Så oerhört skönt!

Idag är det jobb hemifrån som gäller! Skriver på som en galning och har redan gjort mer än vad jag trodde jag skulle hinna innan lunch! Gött! Bara att fortsätta i samma stil. Är inne i ett good flow just nu så det är bara rida på vågen så länge det håller i sig!

Varför vill jag alltid ha och göra det jag inte får?!?! Allt jag verkligen vill göra är antingen olagligt, onskefullt eller omoraliskt! Dessa tre O´n gör sig alltid påminda!  
 
_________________________________
You can´t loose what you never had!

Kommentarer
Postat av: Anonym

... därför att det är så myckt roligare att göra och få det man egentligen inte får! ;)

2010-03-08 @ 15:18:15
Postat av: Elin

haha.. ja det är ju tyvärr så! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback