Each day's a gift and not a given right

Allt som oftast binder jag upp mig på plikt och ansvar istället för att lyssna på mig själv och vad jag faktiskt vill. Dags att släppa taget och börja ge efter för bus och upptåg som jag får för mig! Att behärska sig kan vara bra ibland, men ibland måste man ju ändå släppa garden, hoppa och se vad som händer! Varje dag är ju trots allt unik och den kommer inte tillbaka. Blir så irriterad på mig själv när jag inte riktigt vågar släppa taget och bara köra på mina inre idéer! Måste sluta behärska mig hela tiden! Behärska sig va ju för mesar ;) Nu är det fasen dags för Elin att sluta fega ur och tänka för mycket och istället gå in för busigheter och upptåg! :) 
_______________________________________________
Every second counts 'cause there's no second try
So live like you'll never live it twice



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback