Härliga måndag!

Det är oroväckande många som uppdaterar på Facebook vilken ångest det är med att det är Måndag, hur trötta de är och jadajadajada.. Själv gillar jag verkligen måndags-morgnar! Tror det i snitt är min mest produktiva tid på veckan! Alla tankar som legat och malet som äntligen kommer ner på papper! Jag är just nu full av ord som bara vill ner! Underbar känsla!! Trots att solen skiner och jag är instängd på kontoret så hålls energin och produktivitetsnivån högt! Skönt i alla fall att vi kan smita ut på innergården i solen under fikarasterna!

Klarade även det första lilla eldprovet och lyckades hålla mig till schemat! Det kommer nog till en början bli svårt att bryta vanor men det känns oerhört peppande och det ska bli galet spännande att se vilka resultat det kan ge!

__________________________________________________
Don´t stop me now - cause I´m having a good time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback