I´m back.....

Tillbaka på kontoret efter en vecka hemma i Nyland hos mor och far. Det har verkligen varit toppen att få ett litet avbrott och jobba hemifrån!

I lördags blev det långpromis med syster och Chia innan det vankades v75 på Dannero! Grymt härligt att det var v75 just den här helgen då jag råkade vara hemma! Hela familjen parkerade sig på travet och Chia skötte sig galant trots mycket folk, hundar, hästar och rörelse. :) När vi spruckigt helt på systemet styrde jag bilen hemåt Umeå! Väl hemma väntade underbara Malin med middag! Guldvärd!! Lite drinkar och skitsnack innan Ina dök upp för mer drinkar, Marie och utgång. Planen var först TC men kön avskräckte oss och vi styrde stegen mot Rex! En galet bra kväll med dans och härligt sällskap! Det tackar vi för! :)

Gårdagen spenderades på kontoret, i solen och på IKSU! Sen blev det självklart lite VM-hockey på kvällskvisten! Härliga tider!!

Nu rullar Dire Straits och jag skall gräva ner mig lite i avhandlingen "How social movements influence policies: advocacy, framing, emotions and outcomes among reproductive rights coalitions in Peru".

___________________________________________
Walk of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback