Monday

Hade en riktigt trevlig återträff med åk9 igår. Riktigt roligt att se alla igen! Tror inte att jag träffat vissa på 10år! Galet roligt hade vi iaf.

Min härliga 9c-klass. :)


Jennie, jag, Ally och Anna.

Gårdagen spenderades i solen på mor och fars altan. Premiär grillning och äta ute blev det också. Mys! Chia har det alldeles underbart ute på gården där hon får strosa fritt bäst hon vill. Imorse var dock ingen bra dag. Vaknade upp och hade ännu ondare i utslagen bakom örat. Visade sig att eländet har spridit sig ner över hårfästet till nacken. Aj, aj, aj. Var nyss till doktorn och fick bekräftat att det är bältros! Ursch!!! Vila och smärtstillande är ordinerat för en tid framöver. Att det alltid skall vara någonting som ör galet! Kommer med andra ord inte få gjort det jag tänkt idag men jag får väl vara extra produktiv imorgon! :)

_________________________________
I am leaving on a monday morning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback