Snart kväll...

Tre mycket produktiva men kaotiska dagar börjar lida mot sitt slut. (well, nåja.. några timmar är det ju kvar men det skadar ju inte att vara positiv!) Det är alltid lika hektiskt när handledarna är här på besök. Hektiskt, kaotiskt men galet roligt!! Det händer verkligen grejer och jag lär mig massor! Kommer dock, som vanligt, att behöva en soft dag imorgon så att allting faller på plats för just nu snurrar en massa saker i skallen på mig!

Sökes just nu: Okomplicerat! Förstå vad härligt det skulle vara om saker och ting inte var så komplicerat hela tiden. Jag tror på raka puckar och klara besked… synd att det inte alltid är möjligt! =S

Gillar mest just nu: Far är i stan så ikväll blir det promenad och middag med älskade far! Gillar verkligen att han numera är i stan och jobbar lite nu och då! Men nu är det förmodligen näst sista gången så det gäller att njuta ordentligt!  

_______________________________________________
Show a little faith, there's magic in the night


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback