Wilderness

Har ikväll försökt fixa min cykel men oljig och blodig fick jag till slut inse att jag inte riktigt kan det här med cyklar. Brukar ju alltid säga skam den som ger sig men fasen jag ger upp! gaaahhh!

Underbara kollegan C såg att jag hade ont idag och kom förbi med en chokladkaka så jag skulle må lite bättre! Det hjälpte faktiskt! Gillar verkligen mina goa och omtänksamma kollegor!! :)
_________________________________________________
I am the wilderness locked in a cage
I am a growing force you kept in place
I am a tree reaching for the sun
Please don't hold me down


Kommentarer
Postat av: Petrer

Blodig!?

2010-05-04 @ 06:49:21
Postat av: Elin

mmm.. som sagt, inte min grej! :/ Nu står cykeln halvt ihop-plockad i mitt vardagsrum... ingen ordning!

2010-05-04 @ 10:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback