Back in town!

Hemma igen efter lite drygt 1½v på vift.. måste erkänna att det är blandade känslor. Rätt skönt att komma hem och slippa bo i resväskan, men samtidigt saknar jag redan nära och kära som befinner sig nere i söder. Möttes av en bukett rosor i vardagsrummet! Nice! Sånt kan jag vänja mig vid! :)



Nordic Retail and Wholesale conference i Göteborg var riktigt bra! Bra presentationer, trevliga människor och väldigt inspirerande samtal! Riktigt härligt att omges av andra forskare som håller på inom samma fält!
Ruskigt trevlig att hänga med Anna och Jonas ett par dagar oxå. Afterski med band å grejer, lite shopping, jul på Lisseberg och några drinkar hann vi med! :)

Invigning av jul på lisseberg. En riktigt bra konståkningsuppvisning!


Lördag och jag var tillbaka i Stockholm för lite dekadens i bästa sällskap. Igår fick jag även se bror spela på Berns med sitt nya band The Cold Roses. Galet bra och jag stod och log som den löjligt stolta lillasyster som jag är! :)


Duktiga bror och hans band The Cold Roses på Berns!


Väl tillbaka i Umeå idag har jag hunnit med och jobba lite, träffa sjukgymnasten och varit på underbara IKSU! Som jag saknar det stället när jag är bortrest!! Finns verkligen inget ställe som kan mäta sig med ÍKSU! Zumba stod på schemat idag och jag måste säga att jag blivit lite frälst! Ruskigt kul! Det får mig att inse att jag saknar dansandet en aning!

Jag är inte alltid den smidigaste och samtidigt får jag lätt lite panik... kan kanske framstå som en aning konstig men ränderna går inte så lätt ur denna tiger! ;)

_____________________________________________
It's gonna take a superman to sweep me off my feet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback