I´m leaving town!

Så dålig jag är på att uppdatera här..  Veckan har gått helt galet fort, kan inte riktigt förstå att det redan är fredag idag! Har några timmar och massor kvar att göra på jobbet, sen blir det att börja resan mot Stockholm! Ska bli riktigt härligt att åka ner igen! Saknar allihopa trots att jag nyss kom hem därifrån! :) Synd bara att älskade syster yster blev avkastad av hästen i torsdags och opererade den trasiga foten hela torsdag natt. 6 veckor i gips var domen och det känns ganska långt borta att hon möter upp mig efter konferensen i Göteborg för några dagar med Anna. :(  

Ikväll blir det iallafall cocktails med tjejerna (om syster får lämna sjukhuset det vill säga).

Nej, back to work så jag får börja åka någon gång! Back in Umeå 15 nov! :)
_____________________________________
Raise your glass!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback