Inget för den känsliga....

De som lätt blir lite äcklade och så bör kanske inte läsa detta inlägg eller kolla på bilderna...Grisen, kanske inte du heller.... 

Själv är jag ganska nöjd med min insats. Trodde faktiskt inte jag skulle palla först men huj så det gick när jag väl satte igång. Fick ett älgben till Chia av snälla Markus. Älgbenet hade klöv och päls kvar så det var bara att kavla upp armarna och börja flå. Är lite impad över mig själv att jag lyckades lösa uppgiften!


Älgbenet som det såg ut från start


Benet redo för Chia!


Chia, fjäskar, spänd av förväntan...


Efter smaskande på älgben tog vi ikväll en 1½h långpromis med Malin och Leo. Galet mysigt, som alltid! Är så glad att de flyttat tillbaka till Haga! :)

_______________________________________
If I have to, I can do anything! :)

Kommentarer
Postat av: Grisen

Djuret på bilden är ju redan dött, och dog förmodligen en hyfsat human död där ute i skogen, så Grisen pallar trycket! Dessutom är Grisens bror jägare, så jag har sett min beskärda del av kadaver. Jag är mest bara glad för Chias skull och hoppas hon gick lös på det där benet som att det inte fanns nån morgondag!

2010-11-19 @ 07:49:38
Postat av: Elin

hehe men då så..



Kan lova att Chia sannerligen gick lös! Hon ville knappt följa med på kvällspromis och för att få henne att ens tänka på att sova fick jag stänga sovrumsdörren så hon inte kom åt benet. Det första hon gjorde imorse när jag öppnade dörren var att springa direkt till benet och fortsätta mumsandet.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback