Jag-dag! :)

Så har tant blivit 26 år! ;) Härliga tider! Har haft en riktigt härlig födelsedag. Studsade ur sängen vid 5-snåret imorse och tog mig en långpromis med Chia. Hann till och med ta det lite lugnt efter att ha duschat, fixat mig och käkat frukost innan jag trampade iväg till dagis och ändå anlända på jobbet vid halv åtta! :)

Sötaste brudarna på jobbet hade köpt strutar och glass så det blev ett riktigt "barn-kalas" vid lunchen! Tack tjejer, ni gör verkligen jobbet till och med ännu roligare att gå till! :)

Avslutade denna fantastiska födelsedag med ett Zumba-pass på IKSU! Faktiskt ruskigt kul och galet jobbigt! Det kommer definitivt bli många fler zumba-pass!! Vem gillar inte att skaka rumpa?! :)

_______________________________________________
Tell me why we are talking when we dance so good??

Kommentarer
Postat av: Martin

Grattis!

Postat av: Elin

Tack Martin!! :)

2010-11-01 @ 23:41:29
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback