Rejält mör!

Är rejält mör och mosig efter en omgång hos Sveriges mest erkända naprapat! Det är fasen inte skönt när han sliter loss huden från bindväven... inte heller när han trycker på krampande muskler som gör att det strålar ut i armar och fingrar, eller när han knäcker tillbaka ryggraden som är rak i stället för konkav. Men, måste säga att det verkar göra skillnad! Kommer dock säkerligen vara rejält mörbultad imorgon oxå. Tur att det är onsdag konferensen börjar och jag skall presentera så det inte är imorgon! :)

Behöver dock gå fler gånger hos naprapaten, ska ju tillbaka hit i början av januari, men tydligen vill han helst att jag kommer tillbaka tidigare oxå... hmzz får se om jag kan lyckas få till en till tur innan jul...

Ser verkligen fram emot en tripp till Göteborg för konferensen och för att få träffa sötaste Anna igen. Får dock göra den några timmar kortare så jag kommer tillbaka till syster lite snabbare och kan ta hand om henne. Stackarn kan ju inte göra något alls! Är lite orolig för hur det skall gå när jag är borta i veckan, men får hoppas hon iaf tar sig in i köket och kan värma matlådorna jag fixat till henne! 

Nej, nu åter till skrivandet innan det är dags att fixa lite mat!
____________________________________________________
What does not kill you makes you stronger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback