Lovely!

Har haft en ruskigt härlig helg! Fredagen bjöd på träning och premiärtur på skidorna med Chia. Galet härlig och så kul att se hur roligt hon tycker det är. Sen bjöd kvällen på tvätt och Idol-mys! Gårdagen kickades igång dagen med långpromis följt av zumba på IKSU, lite mer skidåkning, långpromis och fest hos Marie och Björn. Alltid lika trevligt i det där sällskapet! Mycket härliga människor på festen! :) Utgång på Allstar där jag träffade en hel del andra härliga människor! Hade så kul att verkligen ingenting lyckades förstöra humöret! Härligt! Dock verkar ju vissa människor inte ha alla hästar hemma i hagen och det fanns ju ett par av dem ute igår oxå... som grabben som stoppade mig när de lugna låtarna började spela..
- en så snygg tjej som du kan ju inte gå hem nu
- jo
- nää
- Jo
- Nää
- Men JOO!
Hur svårt kan det vara att förstå?!? Som att jag skulle ändra mig bara för att han säger nej ett par gången hahah. Galenskap!

Imorse studsade jag (trots utgången igår) upp ur sängen redan halv nio. Efter morgonpromisen blev det därför ett pass på IKSU med Lottis och Mia. Gött! Har varit ruskigt duktig idag och fått väldigt mycket gjort. Förutom träning har lägenheten sanerats från topp till tå, Chia har fått sig en rejäl skidtur (oj så kul det är), har jobbat lite och lagat en hel del matlådor till en fullspäckad vecka! Duktig kicka med andra ord! ;)

Efter lite mat i magen känner jag mig ändå lite rastlös.. What to do now?!
_____________________________________________________________
Why so serious??
So raise your glass if you are wrong
In all the right ways


Kommentarer
Postat av: Martin

Jag har aldrig riktigt förstått det där med att ragga på krogen - det känns så desperat på något vis. Att man sedan får höra/läsa skräckexempel som detta gör ju att man än mindre vill sammankopplas med den typen av aktiviteter.

Postat av: Elin

Håller helt med dig Martin! men säg att det nu är så att du ser någon du verkligen vill prata med... då kanske det inte är det smartaste att vänta till strax innan 2 utan kanske säga några ord tidigare under kvällen..kan ju ge iaf ett litet mindre desperat intryck!

2010-11-22 @ 08:27:08
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback