Fredagspepp!

Efter en ganska tung vecka känns det helt underbart att det äntligen är fredag! Började dagen med en liten sovmorgon så jag var inte på jobbet förrän runt 8! Galet sent! ;)

Idag försöker jag stöka undan en hel del "små-fix-saker" jag har samlat på mig. Dock känns det som att listan bara blir längre ju för trots att jag tickar av en hel del så kommer jag bara på fler saker jag måste göra. Typiskt!

Tänkte försöka hinna rätta undan en hög med tentor som ligger på skrivbord så att jag hinner få undan en hel del av dem innan nästa hög med tentor dimper ner. Hoppas studenterna mina har skött sig! :)

Peppar denna fredag med "Elins gla´ musik"! Nu kör vi!
________________________________________________________
Dags att förstå att allt ändå bara rinner av mig som vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback