Glad

Har haft en helt underbar helg so far. Kickade igång helgen med idolmys med Marie.

Klev upp tidigt idag och tog mig en rejäl morgonpromis med lillskruttan. Sen har dagen rullat på med tentarättning, ytterligare en härlig långpromis i solen och ett besök på ICA Maxi. Träffade en gammal granne på Maxi och surrade lite med honom ett tag. Han gratulerade så mycket till försäljningen av lägenheten, tror han förstod hur härligt det måste vara för mig, sen kommenterade han hur bra jag såg ut att må. När han skulle gå strök han mig över kinden och sa "du är så söt, sköt om dig". Poängterar med eftertryck att denna man absolut inte stötte på mig utan bara var vänlig. Fruktansvärt vänligt och galet så glad jag blev! :)

Nu är "linas nyttiga lassagne" i ugnen och brödet står och jäser.... dags att hugga tag i en hög tentor igen! :)



____________________________________
Dancing the whole way home

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback