Hipp hipp hurra!! :)

Idag fyller lilltösen min 3år! Detta firas självklart med go-maten, älgben, paket och glass! :)

Stockholmsvisiten börjar lida mot sitt slut. Har hunnit med galet mycket ändå. Tors va resdag och sen middag hos bror och Mia. Chia åkte tunnelbana för första gången och klarade det galant! Fredag fick jag gå till naprapaten och sen spenderade jag kvällen med Mia. Lördag va det mys med Anna-Linda hela dagen, klappgröt och en tur på kungsgatan med Chia sen var det bara att fixa sig inför kvällens middag med syster, Petter och Anna-Linda och sen började folket droppa in allt eftersom! En tur på solidaritet blev det oxå. :) Söndag spenderades ute i Rimbo följt av middag hos bror och Mia. Gårdags kvällen bjöd Märta på middag och nu börjar jag göra mig iordning för att bege mig till härliga Eglands! :) Bara en dag kvar sen... den kommer spenderas hos naprapaten och sedan en tur till Rimbo innan det är dags att bila hemåt. Är inte speciellt taggad på att packa ihop men det är ju som tur är inte speciellt länge tills jag kommer tillbaka! :)

___________________________________________
Don´t be afraid to be young and free

Kommentarer
Postat av: Martin

Hälsa Chia och gratulera!



Om du ska bila hela vägen upp till Umeå kan du ju ta en avstickare till Kramfors på vägen och säga hej. :P

Postat av: Elin

hehe planen va faktiskt att ta en avstickare till Kramfors.(mor och far bor ju i Nyland utanför Kramfors) Dock kommer vi inte börja köra härifrån förrän ikväll runt 21-tiden vilket gör att vi skulle passerat Kramfors runt 02. :( Får kika förbi när jag är hemöver nästa gång istället!

2010-10-27 @ 09:14:42
URL: http://meontheinside.blogg.se/
Postat av: Martin

Ja, vid 02 sover jag förhoppningsvis, annars kommer jag att vara jättetrött på jobbet. Du är välkommen vid nästa förbiflygning istället. :)

2010-10-27 @ 10:40:50
URL: http://bilgalning.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback