Morgonstund

Så oerhört härligt det är att vakna tidigt en lördag. Rätt roligt att promenera och möta lite folk som traskar hemåt i typisk "walk of shame" hehe. Jag kan aldrig låta bli att bara le mot dem, speciellt de som ser extra besvärade ut över sina äventyr hihihi. 

Har en galet mysig hund i knät så skrivandet går ju si så där. Sötrumpan min är ju alltid som mysigast på helgerna, lördagarna börjar alltid med kramar och mys! 

Svarade igår på en journalist frågor kring köpbeteende. Tydligen hade hon fått nys om att jag forskar inom detta och ville ha svar på några frågor till en artikel hon skulle skriva.. får se hur den blir. :)

Efter promis och frukost är jag galet laddad för ett benpass på IKSU med tjejerna! Vet dock inte om jag kan vänta till halv tio så får nog bli en långpromis till innan det är dags! Alltid bra att värma upp lite ;) 


gammal bild, men ändå. Mys-skruttan min!
______________________________________________
 I know you wanna stay in bed, but its light outside!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback