Ruskigt stark idag!

Dagen började med att väckarklockan inte ringde (alternativt att jag stängt av den utan min egen vetskap) så kom lite sent till jobbet. Rättade undan de sista tentorna så nu är det bara att hugga tag i forskningen igen! Härliga tider! Kommer dock sakna dessa två studentgrupper... de var riktigt härliga och duktiga så de va kul att jobba med dem. Fick en sjukgymnast på besök på kontoret oxå så nu lär det hända grejer.. hon konstaterade en hel del direkt och skulle skriva ihop ett brev med förändringar som måste till så nack-skrutten min mår lite bättre. Gött! Hon klämde lite på axlarna/nacken min oxå och blev förskräckt.. sen såg hon än mer plågad ut när jag bara konstaterade att nacken nu är bra! hehe.. tydligen blir det några besök hos henne oxå! :)

Har hunnit köra ett riktigt härligt ben-pass på IKSU med söta Mia. Riktigt kul att hon nu skaffat kort där också! Kände mig faktiskt galet stark idag, ökade på alla övningar! :) Inte blev jag ledsen över att höra att mina kära studenter saknar oss som föreläsare heller. Skönt att höra, då har vi gjort något bra på denna kursen iaf ;)

Nu blir det promis med skruttan innan det är dags för seminarium med alla doktoranderna i vinkällaren på Lottas! Ska bli riktigt nice! :)
__________________________________________
Cause you're amazing just the way you are.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback