Tjejkväll med banken

Har haft en ruskigt trevlig kväll med underbara Therese! Tjejkväll med Handelsbanken bestående av fond-snack, snittar och modevisning följdes upp med ett biobesök!

I övrigt har gårdagen och dagen varit rejält svängig. Åkte till IKSU igår, ruskigt laddad för ett triceps-pass. Efter uppvärmningen hoppade jag upp och skulle köra dips varpå det bara small till i skrutt-nacken. Bara att stå över med andra ord. Blev alldeles yr och illamående så gav snabbt upp och åkte hem igen. Bäddade ner mig under massa filtar i soffan med back-on-track kragen, massage-nackkragen + en varm vetekudde. Slocknade självklart i soffan redan innan 21 och sov som en stock fram till fem-snåret. Kändes lite bättre under dagen idag men på eftermiddagen kom eländet tillbaka igen. Tur nog kändes det lite bättre under tjejkvällen :)

Fick även en liten dos av saknad idag. Förstår inte riktigt varför, men det är tur att jag inte är ensam iaf. :) Jag borde vara superlycklig och glad (vilket jag även är) över att få fokusera helt och hållet på forskningen. Men på något vis saknar jag de studenter jag haft denna termin.... det var ett riktigt härligt och duktig gäng som har varit roliga att ha!
____________________________________
I guess you can hang with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback