Monday

Måndag och ännu en helg har passerat. Har haft det galet bra här i Stockholm och är glad att jag har ett par dagar till att spendera här! I fredags var jag till Sveriges mest erkända naprapat och jisses så han mörbultade mig! Är fortfarande galet öm i ryggen... tydligen var min bröstrygg helt platt pga olyckan, huden och bindväven satt ihop vilket har gjort att jag har noll blodcirkulation i ryggen och nacken var rätt fucked up. Han knäckte, slet, tryckte och hade sig.. (inte konstigt jag är öm) Skall dit igen på onsdag... bara att förbereda sig på smärta! hahah, men men det som inte dödar, det härdar juh!

Chia sköter sig galant här i Stockholm. Åker tunnelbana och rulltrappa utan rädsla. Ruskigt kul att se! Helt slut är hon varje kväll oxå för detta är sannerligen ett äventyr för henne! Min duktiga kicka!

Börjar bli galet less på att min förkylning aldrig vill ge sig! Jag vill ju springa och träna för fullt, men icket! Bara att dricka en massa te och försöka ta det lugnt! Får iallafall en hel del jobb gjort! Så härligt att låsa in sig och bara skriva!

Bjuder på lite bilder från vår Stockholms trip....


Promis någonstans mellan Sundsvall och Stockholm.

Jag och finaste vännen Anna-Linda myser på systers inflyttningsfest!


Therese debuterar på dressyrbanan med lilla Pelle. Klubbmästerskap ute i Rimbo!


Jag och Chia väntar på tunnelbanan i solna centrum, på väg hem till bror och Mia
_____________________________________________
What does not kill you makes you stronger!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback