Hockey!

Blev galet besviken imorse när jag klev upp och inser att jag åter igen traskat runt i sömnen. Det var längesen nu så jag trodde det beteendet var borta, men icket! Än mer besviken blev jag över att se locket till min söta te-kanna krossad på köksgolvet. Denna gång var mina talanger på att diska uppenbarligen inte de bästa. Well, disken var diskad, blommorna vattnade och mina jobb-papper ordentligt ihoplagda i fina höga, dock hittade jag mina kontorsnycklar i frysen igen. Får kanske ha lite överseende med lite krossade och gömda saker med tanke på allt jag faktiskt lyckas göra bra i sömnen.

Tog en riktigt härlig cykeltur med Chia idag. På sandbacka mötte vi en annan dobbis! :) Riktigt kul att se fler i stan. Gubben hälsade glatt! Dobbisfolk är bra folk! ;)



Nu har jag precis kommit hem efter att ha sett Björklöven-Luleå. Björn gjorde debut och höll nollan! Iof kanske han inte fick överdrivet mycket att göra men han räddade ändå friläge och såg stabil ut i målet! Riktigt roligt var det iallafall. Lär bli en hel del timmar i hockey-hallen denna vinter för att hålla Marie sällskap och spana lite på hockeyn. :) Skrattade så jag grät i periodpaus när de skickade in små kids som lirade. Så oerhört söta de var!


Björn i målet vid en avblåsning...

Något som slog mig är att det är hopplöst att se hur spelarna ser ut med tanke på alla skydd, hjälmen och allt. I andra sporter som handboll, innebandy och fotboll går det ju iaf att vila ögonen på något snyggt om spelet skulle vara si så där. ;) En annan sak som oxå har slagit mig är att det ofta är så att de snyggaste spelarna i laget även är de bästa i laget... hur kan detta komma sig?!?

_________________________________________
Counting all the assholes in the room
Well I´m definitely not alone, well I´m not alone


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, de snyggaste killarna är de bästa spelarna va?! Du kanske har en poäng där:)

2010-10-08 @ 21:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback