Sjung så det skrålar!

Kom på mig själv med att sjunga med i musiken på kontoret idag... hahah inte lätt inte. Får hoppas jag inte sjöng så högt att det faktiskt hördes ut i korridoren, fast det känns ju som att chansen att det inte hördes är liten då jag alltid sitter med dörren öppen. Hahaha well, jag bjuder på den! Är på något vis på helt galet bra humör! Inte ens att Handelsbanken har lyckats spärra mitt kort och jag kan förvänta mig ett som fungerar först på måndag eller tisdag har dämpat mitt humör (konstigt nog)! Har strukturerat om och skrivit på konferenspapperet som skall in nästa torsdag så nu är det bara att vänta på handledarnas input! Det finns verkligen något riktigt bra i papperet, måste bara lyckas förmedla det i skrift och inte bara i mitt huvud! Imorgon blir det att rycka tag i två av mina andra påbörjade papper och försöka få samma ordning på dem!

Blev bjuden på middag i Anna och Morgans nya villa i Holmsund idag oxå. Galet gott och mysigt! Inte nog med att jag fick middagen serverad, åkte därifrån med en grill och en ”mackapär” som går att koppla i bilen och i vanliga eluttag och blir då som ett kylskåp. Perfekt till alla utflykter och bus vi hittar på!!

Tiden fullkomligt flyger iväg för mig. Kan inte riktigt förstå att det redan är en vecka in i oktober! Tiden börjar komma ikapp mig. Dags att slå i en högre växel nu! De säger ju att ”tiden går fort när man har roligt” och visst är det så! Inser att jag har fullt upp varje dag och något att göra varje kväll fram till Stockholms-resan! Lovely!

______________________________________
Let life give you energy


Kommentarer
Postat av: Martin

Vad gör det att andra hör dig sjunga? När jag var ung hade någon "klottrat" på en av väggarna på det som idag är Hemköp i Kramfors "Om musik är kärlek så spela" och detsamma måste väl gälla sång? När man är på gott humör ska man visa det - det sprider sig mer än man tror.



Gör världen en tjänst och fortsätt sjunga. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback