Allt detta analyserande....

All denna vila gör mig galen! Jag fungerar fasen inte ordentligt under vila. Tankarna rusar iväg och överanalyserandet börjar... Helt plötsligt står hela mitt liv på ända och jag vet tusan inte vad jag pysslar med, vad jag vill eller vart jag är! Det enda jag vet just nu är att jag är förvirrad (och självklart vart jag står i valet. Rör inte min statsminister!). Spelar upp saker i mitt inre och funderar på vad de betyder, men självklart finns inga svar att hitta. Vill nog inte hitta några svar heller för då skulle situationen bara bli än mer komplicerad.... ggahh jag skall fasen inte ta det lugnt och vila! When I keep busy så hinner inte skallen med så då slipper jag allt detta överanalyserande! Då släpper jag garden och bara är, gör det jag vill göra utan att fundera en massa......
_______________________________________________
Jag önskar att jag var en sån som inte tänkte alls


Kommentarer
Postat av: Martin

Om jag nu inte får röra din stadsminister, får jag röra din statsminister? :P

Postat av: Elin

hahahaha härligt så duktig jag va på att stava idag! :)

2010-09-19 @ 15:02:40
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback