Fantastisk helg

Har haft en helt fantastisk helg! Känns en aning tomt här hemma nu när syster åkt! :( Före helgen utlovades det en helg full av mys, bus, äventyr och rajraj. Jag kan gladeligen bekräfta att helgen bestått av allt detta! :)

Fredagen bestod av mys med mina sötrumpor syster och Malin. Film, god mat och en massa skitsnack! Lovely. Fick veta att underbaraste paret Malin och André skall gifta sig till sommaren! Stort grattis än en gång!

Lördag började med shopping och preppande sen blev det att fira ordentligt med tårta och champagne! Fanns en hel del att fira denna afton så rejält med rajraj blev det! :) Det vi firade var: en nyss fyllda 30 (Chris), en nyss fyllda 31 (Vlad), min efterlängtade totala frihet!, att Marie flyttat tillbaka till stan, att Malin är gravid och förlovad, att syster är och hälsar på, att Malin och Markus är så söta tillsammans och att vi alla är helt enkelt awsome! Tack kära vänner för en härlig kväll!


Brudarna innan de andra anlände till festen.

Söndag och vi vaknade oförskämt pigga. Med väskan full av varm choklad, kakor, korv och bröd blev det lite äventyr vid havet i Holmsund! Helt underbart!


Chia, syster och Philip myser i solen


Bus på stranden!


Jag och syster myser ikapp i solen!


Chia spanar när Philip fiskar.

.. Längtar fruktansvärt mycket till min nästa Stockholmsresa. Saknar redan systeryster!!!

_____________________________________
If you're for real and not pretend
Then I guess you can hang with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback