Heldag i skogen

Gårdagen spenderades i skogen. Fick med mig en hel del lingon hem, nu är frågan bara vad jag skall göra med bären?!? Av de 5½ timmarna vi spenderade ute i skogen bestod 1½h i jakt på bär och 4h vilse i jakt på bilen. En aning läskigt måste jag säga. Till slut verkade dock Chia ha tröttnat på mattes irrande och vägrade följa efter utan ville istället ta en annan väg. När jag då tog mitt förnuft till fånga och följde efter henne hittade vi tillbaka till bilen! Duktig kicka! :)


Sötrumpan studsade fram som en tok på myrarna!

Helt underbart väder!

Jag och Chia spanar efter älg.

I skogen finns många pinnar! :)

Trött liten gris.

_____________________________________________
If you're for real and not pretend
Then I guess you can hang with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback