You can hang with me

Jag har då sannerligen ingen tur med min cykel. Nu sprängdes framdäcket. Galet! Börjar nästan fundera på om det handlar om sabotage och inte handhavande fel!

Bara imorgon kvar sen är en riktigt tung arbetsvecka slut! Igår lade jag ner verksamheten halv ett på natten och denna kväll verkar inte bli så mycket bättre.. Imorgon står jag i sal från 9 till 17, så en hel del att gå igenom och förbereda ikväll med andra ord. Kan dock se fram emot en riktigt kul disputationsfest imorgon! Lär bara behöva lukta på vinet för att komma igång efter denna vecka! =)

Konstigt ändå att jag trots cykelfadäsen och galet mycke jobb har humöret på topp just nu! Mår som en liten prinsessa! =)
__________________________________________________
Just don't fall recklessly, headlessly in love with me
Cause its gonna be
All heartbreak blissfully painful and insanity
if we agree
Oh you can hang with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback