Back on track

Idag känns allt mycket bättre. Morgonen startade väl si så där men nu börjar nacken kännas helt ok igen! :) Kanske beror på att jag sovit med back-on-track i ett par nätter och faktiskt vilat en hel del! Nu är jag galet sugen på att kasta mig in i träning och bus igen! Ska dock försöka att hålla mig lite och mjukstarta.... får väl se hur det går... hihihi

Ser verkligen fram emot helgen redan nu. Älskade syster kommer upp och det finns massor med saker att fira!!! Kommer bli en trevlig och galen helg... :)
_____________________________________
Pick yourself up
And dust yourself off
Get back in the saddle


Kommentarer
Postat av: Martin

Härligt att nacken slutat bråka, men ja, mjukstart kan nog vara en bra idé.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback