Kontroll

Ännu en härlig dag på jobbet och ett lyckat ryggpass på IKSU med söt-Lotta! Är redan peppad på nästa pass! :)

Känner just nu att jag håller på att tappa kontrollen över saker och ting. Kanske bäst att ta tag i saker och ting för att återfå kontrollen, men å andra sidan är det ganska skönt att bara strunta i allt och låta det bero. Det är definitivt mindre ansträngande och tar mindre tid iallafall, dock har jag ju lite lätt för att bli stressad när jag inte har allting under kontroll...  Typsikt, alltid detta ständiga dilemma.

__________________________________
I don't know what you've done to me,
But I know this much is true:
I wanna do bad things with you.

Kommentarer
Postat av: Lina

hej snyggging! Du har blivit utamanad!! (i min blogg) Puss

Postat av: Elin

Finste Lina! Jag såg ju det på bloggen din men tänkte ignorera ;) Kanske bäst jag tar tag i utmaningen ändå rå... kommer i helgen! :)Puss

2010-10-01 @ 10:11:39
URL: http://meontheinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback