Produktiva söndag!

Har haft en riktigt produktiv och härlig söndag. Härliga promenader och cykelturer med sötrumpan (dock krånglar mitt knä nu), lagat en massa härliga matlådor för en hektisk vecka, städat, tvättat och förberett veckans seminarier! Duktig kicka! :) Familjen Thorsell kom på besök en sväng oxå, med en krukväxt och en söt liten jänta i släptåg. Mycket trevligt både med besök och växter, tösen tog de dock med sig! ;) 


Söt liten hösttjej och söt mamma oxå! :)

Känner mig på något vis lite vilse idag... kanske är det bara känslan sen jag gick vilse i skogen igår som sitter i. Eller så är det känslan av att hoppas så innerligt att morgondagen kommer föra med sig bra nyheter men samtidigt törs jag inte hoppas på för mycket...  
______________________________________________
I could really use a wish right now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback