Längtan

Har haft ännu en produktiv och bra dag på jobbet! Känns som jag fått en kick i rätt riktning ingen! :) Vet inte om det är solen och det faktum att våren är på intågande (till och med fåglarna kvittrade imorse) men det känns som att jag har fått ny energi! Tog mig en liten löprunda efter jobbet.. först till dagis för att fiska upp vovven, å redan då kändes det grymt tungt men på något vis fick jag ny energi igen och vi tog en liten längre sväng hemåt. Tänkte först vila från IKSU idag, men nu efter middagen börjar jag längta. Tror bestämt att jag skall bege mig dit för en sväng i gymmet! :)

Fick idag en sådan enorm längtan efter stugan och sommaren! Tillåter mig därför att drömma mig bort till paradiset!


_______________________________________________________
Säg är det konstigt att man längtar bort nån gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback